Zelena laž in IKT delavnice

Poreklo izdelka, njegova ekološkost in razmere, v katerih je nastal, je nekaj, kar dandanes pritegne pozornost vse večjega dela kupcev ter postopoma postaja vse pomembnejši dejavnik pri naši izbiri kupljenega. Tega pa se še kako zavedajo velike korporacije, ki to že nekaj časa spretno izkoriščajo pri oglaševanju. Je sploh kaj resnice v teh trditvah, ali gre le za marketinško potezo? Na to vprašanje nam poskuša odgovoriti film Wernerja Booteja, “Zelena laž”, ki so si ogledali dijaki prvih in drugih letnikov, pri tem pa so si ustvarili zapiske, da bi jim bili v pomoč pri sledeči delavnici, ki jo je vodilo društvo Humanitas.
Ali obstaja upanje za nas, je bilo glavno vprašanje, ki so si ga dijaki zastavili po ogledu filma Zelena laž. Sledila je IKT delavnica. Dijaki so v skupinah s pomočjo informacijske komunikacijske tehnologije pripravili refleksijo filma. Pri tem so uporabljali različne miselne vzorce, spletne strani, literarne vire in seveda lastne zapiske, nastale med predvajanjem filma. Sledile so zanimive predstavitve, v katerih smo dobili veliko različnih odgovorov na izhodiščno zastavljeno vprašanje.
Dan Menaše, Gaber Cencelj