S katero aplikacijo pa bi se vi najraje učili?
V marcu se je v okviru projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT- Pedagogika 1:1 odvilo kar nekaj dejavnosti. Poleg usposabljanja za Office 365 in predavanja Improvement of Teaching and Learning through the use of ICT - everything you already knew but a little differently smo izvedli tudi prvo usposabljanje za implementacijske šole.
Na usposabljanju so bili z nami profesorji iz Gimnazije Škofja Loka, Gostinske in turistične šole Radovljica ter Lesne in strojne šole iz ŠC Škofje Loke. Pridružili so se nam tudi partnerji Erasmus + projekta Vključevanje tehnologij v učni proces za razvijanje spretnosti 21. stoletja, ki so bili ta teden pri nas na delovnem obisku. Sredine delavnice so tako imele mednarodni značaj, končna razprava pa je bila še bolj zanimiva, ker je vključevala izkušnje Slovenije, Romunije, Turčije in Portugalske.
Vsak udeleženec se je lahko udeležil dveh delavnic, saj smo zaradi števila udeležencev le-te organizirali v dveh serijah. Naši sodelavci Barbara, Klavdija in Milan, tako rekoč že prekaljeni IKT-jevci, so znanja in novosti željnim udeležencem predstavili primere dobre rabe pri pouku z MindMaster-jem, Kahoot-om, Quizlet-om in Plickers-om. Ker je naša učiteljska trojka predstavljala uporabo orodij, ki jih že nekaj časa uspešno uporabljajo pri delu z dijaki, je vse potekalo zelo gladko, udeleženci pa so se na delavnici naučili veliko uporabnega. Še sploh, ker so voditelji vse skupaj podkrepili s triki iz zaloge lastnih izkušenj, zato verjamemo, da je zdaj že v uporabi v marsikateri škofjeloški in radovljiški učilnici.
In znova je bilo jasno – učimo se z igranjem. In to z največjim veseljem, staro in mlado!
Zapisala A. S. Šuster

Na usposabljanju so bili z nami profesorji iz Gimnazije Škofja Loka, Gostinske in turistične šole Radovljica ter Lesne in strojne šole iz ŠC Škofje Loke. Pridružili so se nam tudi partnerji Erasmus + projekta Vključevanje tehnologij v učni proces za razvijanje spretnosti 21. stoletja, ki so bili ta teden pri nas na delovnem obisku. Sredine delavnice so tako imele mednarodni značaj, končna razprava pa je bila še bolj zanimiva, ker je vključevala izkušnje Slovenije, Romunije, Turčije in Portugalske.
Vsak udeleženec se je lahko udeležil dveh delavnic, saj smo zaradi števila udeležencev le-te organizirali v dveh serijah. Naši sodelavci Barbara, Klavdija in Milan, tako rekoč že prekaljeni IKT-jevci, so znanja in novosti željnim udeležencem predstavili primere dobre rabe pri pouku z MindMaster-jem, Kahoot-om, Quizlet-om in Plickers-om. Ker je naša učiteljska trojka predstavljala uporabo orodij, ki jih že nekaj časa uspešno uporabljajo pri delu z dijaki, je vse potekalo zelo gladko, udeleženci pa so se na delavnici naučili veliko uporabnega. Še sploh, ker so voditelji vse skupaj podkrepili s triki iz zaloge lastnih izkušenj, zato verjamemo, da je zdaj že v uporabi v marsikateri škofjeloški in radovljiški učilnici.
In znova je bilo jasno – učimo se z igranjem. In to z največjim veseljem, staro in mlado!
Zapisala A. S. Šuster




